sábado, 12 de abril de 2008

Agra - Delhi - Agra

El dijous a la nit vam arrivar a Agra despres de un combo amb autobus i tren. La sorpresa agradable va ser saber q el Taj mahal els divendres esta tancat degut a q es el dia q resen els musulmans.
Per aprofitar el dia jo vaig anar a Delhi, a deixar el sitar a la consigna de l'aeroport internacional. No se si sabeu com es un sitar, pero si mireu una mica mes abaix hi ha una foto del dia q mel vaig comprar... pesa mogollon i es gran de collons i despres de mil i pico kilometres ja estava una mica fart de l'instrumentillo. Total, nomes arrancar el tren vaig demanar a un home q parlotejava angles si sabia a quina hora arribariem a Delhi i em va respondre q el tren no anava a Delhi si no a uns 100 kilometrillos de na mes enlla. A mes, el tren com a maxim va a 9 kilometres per hora.... despres d'unes quantes hores mes de les previstes vaig arribar a l'aeroport per deixar la guitarrilla i tornar a Agra.
En definitiva, vaig sortir d'Agra a les 9 del mati i vaig arribar a lhotel a les 11 de la nit, on la ju mesperava preocupada (mes q res per gana pq no havia sopat) .
Avui hem vist el taj mahal. Ens ha agradat moltissim sobretot a primera hora q no hi ha gaire gent i no fa massa calor.A la ju se li escapaba alguna lagrimilla d'emocion.Sembla una joguina enorme, com de mentida; suposo q es el fet d'haver-l'ho vist mil cops avans de contemplar-lo en vivo i en directo.
Ara q ja hem aconseguit veure'l, tornem cap a les andades i aquesta tarda marxem cap al Rajastan, concretament a Jaipur i despres a pushkar a on segurament ens trobarem amb el Josu el vasc (apuntillo per la Miriam).
pues ala ..agur!




5 comentarios:

ex koala mir dijo...

Gràcies per pensar amb mi :)

Jo, ja ho sabeu ... SPIRIT FORUM 4 EVER ... Cuuuuba, Italia, Euskalerria, Birmània (aquest és nou), i el mapa entero si hace falta !!!!!

Molt xules les fotos. Disfruteu Rajastán !!!

sison dijo...

Si Marc i Ju, les fotos son super xules.
El proper cap de setmana anire a Euskalerria....SPIRIT FORUM 4 EVER, uns aqui i els altres KAPAYA.

Petons

ex koala mir dijo...

AHHHH, Sisón, on vas ???? AAAAAAAAAAAAHHHHH ... Puc venir ???

Visca l' SPIRIT FORUM !!!!

Pá ki, pá ya, pá más allá ... Kapaki, kapayá ...

Unknown dijo...

Les fotos molt xules sobretot perque nos e sent la pudor de peus q fa el taj mahal, potser li va caure la llagrimeta a la ju per culpa de la peste....
A veure que tal per jaipur, aki calor endemoniada, pero ara que ja s han ben rentat al songkran igual comenca a ploure, petons

Anónimo dijo...

iepaaaaaaaaaa

Maqruinsssss quines impros farem amb el Sitar ehaumm??. Ara, potsre haurem de comprar una furgoooooo només per el Sitar jajajajja

petonassos

esteu molt guapos!