viernes, 23 de mayo de 2008

Manual de supervivencia

Ja fa masses dies, no pot ser q en aquestes altures ningu del dos hagi fet una llista de la musica q ens ha acompanyat durant les interminables hores de local bus. I jo q se, mola fer llistes de top tens .Ala aqui la teneis:
1- the national. Els vam descubrir amagats al Ipod en el Laos profundo, molt bons.
2-why?. Q bons q son, ara toquen al primavera sound, q lo sepais.
3- Yo la tengo. Como no.
4- M.ward. cada cop q hem conecto al ordinador l escolto perq no tinc cap discu seu. Es bonissim.
5- Animal collective
6-Beatles. white album 1 i 2 , revolver i sg pepper. Si si, me gustan mucho!
7-un discazo de un sello mitic de soul q es diu Chess
8-Interpol i belle and sebastian per igual.
9-CAN. q bons q son tambe.
10-MOI AUSSI!!!!!!!!
I dedpres pues les aportacions latin house i merengeta a manos de dj greco en Bangkok i el grandissim Josh Rouse a manos de dj kun Riam.
I tambe la omnipresent musica folklore i Bollibudiense de la India y ya esta.
La proxima llista a cargo de la Ju!

9 comentarios:

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Unknown dijo...

Apart dels Beatles que gaire be res m agrada, i del incombustible GRECO mama huevo...no en conec a cap, espero amb impaciencia saber si compartim gustos , a mi a l' India, com no em va acompanyar K Riam, el meu inseparable Joe Jackson, Lloyd Cole, Pale Fountains, Psychedelic furs i el fab. Marc Stuart.La proxima si...a carrec de la Ju!

sison dijo...

I el MATMONRROE????

ex koala mir dijo...

Mama huevóóóng !!!

Farem un copiar y pegar al meu Itunes amb part de la vostre BSO ...

Ara m' he adonat ... Sóc una pluriempleada .... DJ (aquesta no la sabia), cockteleramojitera, apretabotons del ordinador, etiquetadora fiu fiu :)

K. Nui, si m' ho haguessis demanat, jo t' hagués cantat a la India, eh !!! jejeje

THE BOSS & JACK JOHNSON 4EVER !!!!

Unknown dijo...

Riam en vaig tenir prou amb els ronquets de la Gnee!!!!

maribel dijo...

No creieu que la m�sica �s quasi de les millors coses de la vida?en un segond et fa sentir tantes coses que de vegades no recordaves, jo em quedo amb el soul, per� ja he sentit els altres i sempre marxeta a tope.

maribel dijo...

Para GAITZASPI:
Kaico! y esquerrik asko por dejarnos compartir también tu viaje con tu rica prosa,se nota que hay sensibilidad...ah! mi abuelita era de San Sebatián...ya ves catalanes y vascos siempre se llevan bién.
Agur

Anónimo dijo...

Aqui va la meva
1-radiohead
2-interpol
3-the national
4-arcade fire
5-animal colletive
i llavors faria un potipoti de grandes exitos dayer y de hoy entre deus, dj greco interpretando a capela el rompe hermano, yo la, NIN, gossip, Bjork i Pj harvey, i otros tantos variopintos

ala, muaka!

Anónimo dijo...

Moltes gracies, Maribel;
yo encantado de aprobechar esta ventana que me han dejado. Ya os contare mis ultimas vivencias desde Zarautz en unos dias. Ahora mismo no puedo. Si, siempre ha habido buen feeling con los catalanes. Yo cuando estube currando en Leida me hacian sentir como en casa. Cuando quieras venirte a Euskal herria aqui estaremos. Podiamos hacer un tour muy interesante.
Por cierto es kaixo y eskerrik asko: la c y q en euskera no existen actualmente. Se agradece lo mismo de todas maneras.
Adeu;